Thursday, October 15, 2009

Entah kenapa.

Entah kenapa kali ini aku lebih gemar menggunakan bahasa melayu. Di manamana saja. Maksud aku, aku lebih suka menulis menggunakan bahasa kita. Sebijiksebijik aku menulisnya. AKu cuba untuk menulis mengikut pengarang terhebat, namu masih belum terdaya. Aku masih mencuba. Kadangkadang aku tulis, tapi aku juga tak faham apa yang aku cuba sampaikan. Tapi aku akan terus mencuba. Belajar coretcoret bahasa melayu kita. Aku rasa bahasa melayu sangat hebat. Bukan semangat atau apa, tapi cuma perasaan apa yang aku rasa. Ya! Aku berkata benar. :D

5 comments:

  1. ya.aku pun x tipu.
    aku pun rase macam tu..
    walaupun susah nak singkirkan penggunaan sinkof...
    =)

    ReplyDelete
  2. HAHA . aku jugak yang suka mixed :P

    ReplyDelete
  3. HAHA . aku jugak yang suka mixed :p

    ReplyDelete
  4. nih mesti bosan xtw pe nk tulis..
    haha..

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.