Tuesday, October 13, 2009

Matahari.

Aku suka cuaca tadi. Panaspanas dingin. Matahari kuat memancar. Tapi kepanasannya x terasa. Memang slalu petangpetang aku suka keluar. Jalanjalan dekat taman. Jalanjalan depan rumah. Sambil makan pau. Sambil minum air kotak milo. Tapi tadi lain. Aku buat kelainan hari ini. Selalu aku bawak purse skali keluar. Tapi hari ini aku hanya bawak rm2. Malas nak bawak banyakbanyak. Jadi, terpaksa tangguhkan dulu niat beli kuih pau. Pau kacang merah. Selalu menarik hati aku. rm1.20 harge dia. Besok je la beli. Tu pun kalau ade jodoh dengan pau uh besok. AHAHA!.. Owh! Pasal matahari tadi. Seyes sangat cantik. Matahari dekatdekat senja tu. Rase macam ade depan mata jer. Suke tengok and snap pic kat matahari tu. Berikan cahayanya tanpa kepanasannya. Aku terpikir. Macam tu kot manusia sepatutnya. Sentiasa positif, tanpa menegatifkannya. Ah! Xfaham xpe la. Aku pun xtau ape kaitannya. Tapi itulah yang aku pikirkan dari tadi. Sekian. Seyes aku suke snap pic dalam cuacacuaca macam nieh.

2 comments:

  1. zani... dlm mayk2 sal matahri ad gak sal mkn?!! huhuhhu

    ReplyDelete
  2. ahaha!
    tula, aku t'pk gak.
    tmasuk plk psl mknan..haha

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.