Sunday, October 25, 2009

Pulang.


Besok. Pengakhiran untuk kali ini. Cuti ini. Besok bermulalah satu sejarah baru, kehidupan sebagai seorang pelajar, bermula kembali. Semester 2 sudah bermula.

Yeah. Aku akan mula kembali membuka buku, memegang pensel dan pen, mencatat nota-nota dan mendengar lecture seperti kembali. Wah! Tak sangka aku sudah hendak pulang. Sudah habis rupanya cuti semester 3 minggu ini.

Laptop ini masih akan aku bawa ke sana, tapi untuk online, mungkin jarang sekali. Bukanya mungkin selalu tetapi hanya untuk urusan-urusan pelajaran sahaja.

Ah! Maaf rakan-rakan yang masih bercuti. Sampai di sini saja aku mampu meneruskan tugas sebagai pengonline tegar. Selepas ini tidak lagi. Mungkin semasa cuti akan datang pula.

Bergembiralah kalian yang masih bercuti kerana cuti memang sangat bermakna.

Okay, aku pulang dula ya!

Khas buat rakan-rakan on9 : Aku sudah mahu gerak nieh. Teruslah mengactivekan diri anda. ;)

Dear facebook : Maaf aku terpaksa berhenti sementara melayari anda. Nanti aku jumpa kau lagi ya facebook.

Untuk fatin dan zafril : Moga you all bergembira di cuti yang masih ada ini. Jangan lupa contact-contact aku.
Tin, jangan sedeyh-sedeyh aku nak balik. HAHA. Goodluck! Aku balik dulu ya! Bye dear.

2 comments:

  1. semalam sudah satu baldi aku tadah . maafkan aku izzani . haha . i'll miss u ! dont forget about the plan !

    ReplyDelete
  2. haha. orait. xyah nangis dow. aku bukan g mne pun. nti kau pun akn blk u jgk en. kte jalani khidpan cm bese blk. okay. xkan lupe. hehe

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.