Saturday, May 22, 2010

Entri menyelesaikan tag.

Tag dari Athirah (Tyra) ; kawan mase sekolah SMKSBS. Rinduu sekolah ini sangat sangat.

3 nama samaran kamu ;
♫ Donut.
♫ Debab.
♫ Bam Bam ; yang merujuk kepada TEMBAM.

5 tarikh penting dalam hidup anda ;
12 Julai ; SAYA telah laahir ke bumi.
20 Julai ; lepas 8 hari umur sayaa, DIA pulaak lahir.
04 Oktober ; lahirnyaa ABAH saya.
20 Oktober ; lahirnyaa IBU saya & ANNIVERSARY ibu dan abah.
29 April ; Termetrai ikatan yang insyaAllah akan kekal. :)

5 perkara yang anda buat semalam ;
♫ Online ; Facebook, Blogging, YM and searching searching.
♫ Meniarap ; atas katil mengadap laptop.
♫ Hirup kuah tomyam dan makan nasik.
♫ Duduk dekat sofa tengok TV.
♫ Mimpi mase tidur.

5 perkara yang buat anda gembira ;
♫ Internet laaju.
♫ Dapat message or call dari Rahman.
♫ Tengok peti ais kek coklat tak habis laagi.
♫ Tengok result Alhamdulillah, on the same time, dapat gembiraakan ibu & abah.
♫ Bilaa datang kegembiraan lepas kesedihan. :)

5 drama kegemaran anda ;
alamak! tak rajin tengok TV laa. erm. erm.
♫ Hagemaru.
♫ Fukuchan.
♫ Kampung Boy.
♫ Detective Conan.
♫ Diari AF.

5 hobi kamu ;
♫ Of corse laa Blogging dan Blogwalking,
♫ Of corse laa jugak habiskan kredit dengan Main Message.
♫ Dengar laagu. Asik asik ulang lagu yang same.
♫ Mandi lewat lewat.
♫ Makan pun lewat lewat tak ikut mase. Lunch mau pukul 5 petang.

5 tempat percutian idaman anda ;
♫ Rumah saya.
♫ Rumah bakal mak mentua saya.
♫ Kampung saya.
♫ Mane mane tempat pun takpe.
♫ Akhir sekali, Syurga. Amiinn. :)

5 sebab kamu jawab soalan ini ;
♫ Saya telah ditagged oleh sahabat saya,
♫ dan saya sukaa bilaa kene tag,
♫ sebab itu tanda ada orang masih ingat dekat kite,
♫ tagged jugaa adalah satu amanah,
♫ jadi, saya sedang menunaikan amanah itu dengan menyelesaikan tag ini. :)

5 orang yang nak di tag ;

-Tugas SELESAI-

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.