Monday, May 17, 2010

Tekak yang banyak songeh!

Tau tak?
Sekarang saya dalam mood ape?
Mood ape? Cepat cepat teka?

Alahaai. Bukaan susah sangat pun. Kalau da namenye Izzani, sekarang mesti laa in mood teringin nak MAKAN something.

Ala, teringin laa. Seyes teringin.

Malam tadi da la in mood nak makan something yang berkuah macam sup sup macam tuh. Bukan nak makan nasik pun. Cuma nak yang mcam tuh laah. Sup panas panas gituu. Maybe sebab cuaca malam tadi sejuk kan. Perut pun rase sebu sebu jerr. Ala, sebu tuh yang macam orang makan ENO tuh rase. Cam tuh laa lebeyh kuraangg. Rase kembang jerr perut. Nasib abah bawak makan luar semalam. Dapat laa rase bihun tomyam sambil saksikan angin kencang kencang sikit bertiup sempoi sempoi bahasa sampai tunggang terbalik pasu pasu bunga dengan payung payung burger.

Siang taadi pulak macam teringin nak makan biskut biskut cookies cookies cam uh. Yang rangup rangup, bila gigit bunyik bunyik krok krak krok krak haa. Kenapa ea? Sebab tengok rancangan masak masak dekat TV tadi kot. Tapi rancangan TV tuh masak udang. Ape kaitan dengan biskut ntah. Teringat kuih raya koott.

Nie malam nie pulaak, tekak rase nak makan yang lembut lembut pulak. Cake coklat. Wah Wah Wah. Sedaapp beb. Yang moist moist sikit atas die tuh. Yang pekat giler giler chocolate die. Yang ade chocolate rice sikit atas die. Favorite tuuhhh.

Ish! Mengade laa blog aku nieh. Saje saje nak wat aku terliur terlapar kat sini. Tengok laa besok or tengah malam nie. Ape pulaak yang tekak aku teringin nieh. Ceyh! Banyak songeh. HAHA.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.