Saturday, May 1, 2010

Poetry..??


Nie orang takde keje namenye. Gatal-gatal tangan tak tau naak buat ape. Pergi search kat dictionary ape maksud POETRY yang sebenar-benarnye. HAHA. Ape laa. Cik punye blog pun tak tau maksud blog sendiri. HEHE.

Poetry :
1. poems in general as a form of literature.
2. a very beautiful oe emotional quality.

Taapi bagi saya, due2 meaning tuh tak boleh direferkan pada blog saya nie. Maksud yang 1. sebab saya bukan tulis poems pun dalam blog sayaa. Maksud yang 2. sebab blog saya bukaan canttikk beautifuull and full of emotional quality puun. HAHA.

Jadi, kalau mengikut meaning saya sendiri, POETRY is, tempat untuk izzani mengarut-ngarut, menconteng-conteng bilaa ade idea yang tercetus secara langsung, atau tidaakk langsuungg. :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.