Thursday, May 20, 2010

Post takde tajuk.

Aku tau entry entry untuk blog aku tak menarik tak best tak menghiburkaan hati. Tak macam orang orang orang yang lain.

Bila aku gunakan perkataan orang sebanyak tigaa kali, itu maksudnya jamak. Jamak tau jamak. Maksudnya, mostly laa. Sebab kalau aku guna orang itu menunjukkan satu, bila guna orang orang, itu menunjukkan kata nama; bende yang terpacak dekat sawah padi tuh. Dan bilaa aku guna orang orang orang, baru boleh refer sebagai jamak. Kalau dalam bahasa arab, ustaz ajar macam nieh; orang (satu), orangan;tambah alif nuun (dua), orangun;tambah wau nuun (jamak).

Dah dah. Aku mengarut terkeluar tajuk.

Kat mane tadi? Owhh. Aku ulang balik.
Aku tau entry entry untuk blog aku tak menarik tak best tak menghiburkan hati. Tak macam orang orang orang yang lain. Yang kebanyakkannya mengpostkan entry entry yang bermanfaat yang berguna untuk agama, bangsa dan negara. Bagus bagus. Saya suka tuh. Keep it up.

Aiseyh, ter merendah diri pulak. =.="

Sebenarnya, takde kaitan pun ape ape yang aku merapu di perenggan di atas dengan ape yang ingin aku sampaikaan pada tengah hari yang mulia laagi indah yang aku rase macam masih pagi lagi nieh; sebab baru bangun pukul 11.30 PAGI taadi. At least aku tak segan silu malu malu mengaku dan aku bangun masih PAGI taauu. Hee.

Addooii, mengarut laagi. Takde takde, actually aku nak bagi tau aku suke baca blog dia nieh. Sebab ape? Sebab menarik. Tak macam blog aku kaan? Eyh, ter merendah diri laagi. HAHA.

Nah laa. Baca laa sendiri Blog Anak Mat Nor nie. Nescaya, tergeletek sendiri laa perut perut kalian tanpa memerlukan bantuan orang kedua untuk geletek perut kamu sekalian. HAHA. Kalau siapa siapa yang dah lama tak dapat penyakit gelak sampai keluar air mata tuh, boleh laa cuba cuba baca blog beliau.

Blog Anak Mat Nor.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.