Sunday, May 16, 2010

zanybertapak.blogspot.

Eyh2, nasib baik teringat dan teruus check. I'm so sorry kay. Memang saya mengaku saya terlupa. Dulu saya dah cuba untuk ingat, taapi tak tau laa kenape terlupa jugak. Mintak maaf banyak banyak. Jangan laa awak terase hati ker ape kay. Bukan awak tak penting or tak special untuk saya, tapi mungkin terlampau banyak bende yang saya kene simpan dalam kotak memori otak saya nieh. Ingat laah. Awak sentiasa penting pun. Mane laagi tempat yang saya boleh berangan sorang sorang. Tempat yang saya boleh bagi tau dekat semua orang kalau bukan awak. Hari hari (kalau dekat rumah jer laa), saya bangun terus saya jumpa awak kan? Penting kan awak.

So, di hari yang awak sepatutnye gembiraa nie, saya nak cakap kaan sesuatu dekat awak.

HAPPY BIRTHDAY to youu POETRY :))
15 May 2010.

Now you are 1 years old. Moga awak terus melangkah dan bertapak untuk maju jaya ke hadapan. HAHA. (Ape ntah ayat nieh.) Sebagai hadiah, saya jadikan awak PUTIH. Suke tak? Suke tak? HEHE.

Thanks
MY BLOG for everything.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.