Friday, March 4, 2011

Kisah campur campur.

Haa. Amacam? Terliur tak dengan entri kisah benda masam aku? Aku terliur. Seyes!

Siang tadi dah potong dua bijik mangga. Malam pulak dua bijik. Empat bijik Izzani oiiiii!. HAHA.

Sekarang baru balik dari Tesco jer. Beli barang dapur. AHAHA. Macam mak-mak dah gaye aku cakap. HAHA. Bukan laahh. Ibu ajak teman (tapi yang teman semua adik-beradik en). Tuh bukan teman namenye. Tuh saje ngade-ngade nak ikut yer namenye. Boleh bodek-bodek ibu beli macam-macam. HIHIHI.

Esok ibu suruh saya masak (OMG!). Jangan terkejut dulu laah korang. Belum habis cakap lagi. Masak spaghetti jer pun laahh. AHAHA! Makanan paling simple mimple kate orang. Campak-campak jer bahan-bahan dalam tuh. Dah siap!

Kalau suruh aku masak gulai gulai bagai, haa, alamatnye, tunggu aku practice practice sampai yakin dulu baru nak masak. EHEHE.

Ohh! Tadi dekat Tesco makan KFC kejap. Korang dah makan KFC Fish Donut tuh? Aku dah! Tapi bukan tadi laahh. Tadi makan ayaaamm nyumm nyumm nyumm! haha. Aku makan donut tuh hari tuh. Di waktu, di saat kesedihan kehilangan beg dekat MidValley. Dia tahu aku tengah sediihhh. Dia tahu aku suka donut. Dan aku tahu dia memang tengah mengidam nak rase itu donut. Jadi dia belanja itu fish donut! I likeee!  hehe. Ter"stuck" kejap perasaan sediihh mase tuh. Bertandang pulak senyum senyum bila nampak donut depan bijik mate walaupun saiznye ber zoom-out zoom-out jauhnye dengan big apple. Tapi harganya ber zoom-in zoom-in pulakk dengan big apple. AHAHA.


Apa ini??? Tak seghuuuupee donut pun! Hitam bebenor kalernye. HAHA. Gasak laahh. Aku tak pandai nak bajet warne. Agak-agak ade rupe dah digoreng tuh kira halal lah okayy! Tak care!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.