Tuesday, March 29, 2011

Kisah Purple dan Pssstttt!.

"Eyh eyh, dah PURPLE laahh."


"Mane pink pink tuh?"


"Ahh. Dah simpan buat kenangan."

HAHA. Design baru. Purple laah pulak. Asik-asik pink, asik-asik pink, kepala pun naik pening. Baru perasan, purple pun cool jugak kan. Ohh yeaahh!

Ada orang kata, design belog ibarat macam makan shewing gum. Entahlah. Aku tak pernah design belog sambil makan shewing gum.

Ape yang pasti, design belog ibarat woww! bila nak siap nieh boleh siap ker sehari nieh nak carik warna apa font apa size apa widget apa shape apa sambil berpinaran mata bermain dengan coding yang macam aihh, karangan aku pun tak panjang dan berbelit macam nieh.

Manusia, kalau nak semangat baru, memang kena berubah. Belog pun, kalau nak semangat yang baru kena jugak lah bertukar. Pink to Purple.

Sekali sekala. Lepas nieh dah busy study macam twenty four seven ade kau rajin nak ngadap coding-coding yang pening tuh? Memang tak laaahhh. AHAHA.

Header? Baru aku perasan, SimplyZany sudaaahh. Berbanding sudut nieh kau adjust, sudut nieh adjust lagi, letak lagi benda-bendasing. Buek poning kopalo hajoo. AHAHA. *Seyesly, header aku sebelum-sebelum nieh SerabutGilaaaLaaahhhIzzaniOiii! HAHA.

Mula-mula memang nak buat header pampang muka aku lagi macam sebelum nie. Tapi, baru aku sedar, Sidebar pun kau, Post pun kau, takkan header pun nak kau jugak. Gilerrr segan aku nie (yang pemalu sebenarnye) pampang muka dari atas sampai lah ke scroll yang bawah. Jadi, cartoon doodle pun bolehh laahhh. AHAHA.

Selamat bergembira okayy dengan PurpleNoMoreNoMorePinkyPinky :)






Pstttt! Korang. Aku nak share dengan korang. Bukankah KELUARGA itu lagi penting dari KERETA?

Mase aku sekolah, cikgu selalu menekankan, hormat ibu bapa dan orang yang lagi tua, tolong keluarga sesama kita, mendoakan kesejahteraan keluarga, melayan keluarga dengan baik, jangan berkata kasar dengan sesiapa pun dan macam-macam lagi sebab hubungan manusia dengan manusia harus dijaga.

Rasanya, cikgu tak pernah pulak menekankan, hormat pada kereta, tolong kereta sesama kita, mendoakan kesejahteraan kereta, melayan kereta lebih dari segala-galanya. Tapi, kenapa ada juga yang sanggup berkasar terhadap manusia hanya kerana harta benda? Tak paham. Manusia. Macam-macam ragam.

A'ah lahhh. Hubungan manusia dengan manusia wajib dijaga, hubungan manusia dengan harta benda lain cerita.

4 comments:

  1. izzani, layout baru tersangattt comel.. bagi 5 star lah.. coz kte suke purple.. sweet.. haha.. pjg lak komen..

    pape pun, tuan blog purple ni kena stay comel k..-.-

    ReplyDelete
  2. @Siti Noornadiyana
    kan kan yana. purple nieh macam indah jer. HAHA.

    orait. thanks yana. tuan punye belog purplr punye kawan yang suke purple nieh pun kene stay comel jugak okayy :)

    ReplyDelete
  3. @ンジュラ
    ahaha, of corse laa ijau tetap hensem beb! HAHA.

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.