Saturday, March 5, 2011

Kisah dah delete semua beloglist.

Haii korang! Selamat tengah pagi. Izzani tak tidur lagi. HAHA. Rhyme lah pulak.

Korang korang, aku dah decide, aku nak delete semua beloglist yang ade dekat sidebar belog aku nie. Kalau korang scroll up and down, up and down banyak-banyak kali pun, korang tak kan jumpe balik beloglist tuh tau.

HAHA! Jangan cuak dulu lah korang. Aku bukan sengaja-sengaja nak delete beloglist aku. Penat-penat kot install beloglist tuh. Tiap kali tukar template jer kena update baru. Update baru baru baru. Takkan nak delete macam tuh jer kan.

Bukan ape, kadang-kadang kita buat entri pendek, tapi disebabkan beloglist yang panjang lebar tuh, kenaa lah tunggu loading sampai ke bottom tuh. Kan lambat. Nanti tak cun. (ape kaitan?) HAHA.

Dah delete, aku ganti balik okayy.

Sekarang, korang nampak tak dekat segmen "KLIK KALAU MINAT" kalau tak minat tak payah klik dekat sidebar tuh? HAA. Sekarang nampak tak bendasing dekat situ. Bubblewrap aku dah tambah lagi satu. Kalau dulu ade Facebook dengan Formspring (pakai icon flickr. hehe) jer, sekarang dah ade BELOGLIST.

HAA. Kalau tak berapa nak clear dengan penerangan aku yang sedikit sebanyak dipengaruhi oleh bahasa k__ing tuh, boleh rujuk pade arrow okay. Sekarang kelik (Click) situ.

Cop cop! Jangan terkejut. Disebabkan bendasing tuh adelah bubblewrap, jadi die memang mengalami proses tumbesaran mendadak pun. Aku tak jumpe coding mane yang aku kena usik kasi tumbesaran die terbantut sikit, jadi, hentam sajaa laa Labuu besaq-besaq pun. AHAHA.

Ape lagi? Try sekarang! haha.

Orait. Bubblewrap ini akan membawa anda ke beloglist Izzani dekat belog aku lagi satu.

"Hahh? Dua belog kau ade Izzani?"

Takde maknenye aku nak buat sampai due belog beb! Belog yang satu nieh pun dah buat aku jadi nocturnal tiap kali balik rumah. Ape ntah lagi kalau dua. HAHA. Yang tuh cuma belog untuk beloglist. Name pun Beloglist Izzani. Jadi, korang-korang kalau nak usha-usha belog yang dalam beloglist aku pergi situ aje okayy.

Jangan risau, aku takkan update post dekat situ pun. Update post tetap dekat sini. Update beloglist baru dekat sana.

Kalau dekat sini kita ada zanybertapak, dekat sana kita ada zanybloglist. HAHA. :P
Bila aku update balik beloglist aku tadi, makin banyak pulak belog yang dah delete account laahh, tukar url laah, private kan laahh, dan macam-macam lagi laah yang buat aku tak dapat nak tembus belog diorang. Alaaa. Belog korang best, kenapa nak private kan. Sob sob.
Okayy. Goodnight. Chowww!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.