Saturday, September 3, 2011

Raya Part II - Pergi solat raya, bersiap-siap & sepatah dua kata.

Orait. Sambungan ke Part II pula. Kali nie cuma cerita pasal pagi raya. Masa bersiap-siap. Pergi solat raya, mekap-mekap, pakai baju baru dan sesi berkumpul ahli keluarga dan memberi sedikit ucapan. Orang muda-muda cakap, sepatah dua kata. Sepatah dua jer, jangan lebih. HAHAHA.

Ini abah dengan adik aku, Affiq. Seperti biasa, Affiq memakai sampin memang memerlukan bantuan dari abah. HAHA.
Like father like son. Same tak? Same tak? HAHA.
Harap maaf lah yer. Aku rasa aku memang sangat noob pasal fashion. No shawl, no syria, no blink blink, no mekap. Cuma, tudung bawal, bedak, sedikit wangi-wangian (deodorant n perfume) dan lip ice. Itulah aku. HAHA.
Kaklong dan Kangah serta Faris dan Farisya.
Ibu I awet muda youu. Pewiit. HAHA.
Siblings. Empat orang jer. Tiga dara satu teruna. HAHA :)
Ini memang dah jadi gambar tradisi setiap tahun. Anak-anak dara atok. Sepupu perempuan yang lain semua kecik-kecik lagi. Nie jer lah sepupu perempuan yang dah capai usia remaja. Yang lain semua lelaki. HAHAHA.
Nie family aku. Pinkish pinkish gituu. Aww. HAHAHA.
Orait. Nampak tak warna-warni di situ. Yang silver (family along), gold (family mak ngah), pink (family aku/alang), colourful (family uda), hijau ( family ucu). Family andak jer takde mase nie. Andak balik lewat sikit disebabkan hal yang tidak dapat dielakkan.

Okay. Kita sambung part seterusnya pada entri yang berikutnya. Sesi bermaaf-maafan dan linangan air mata :) Stay tune! :) :) :)


0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.