Thursday, October 21, 2010

Kisah adegan dalam kereta.

Wehh. Sekarang dah pukul 12.20 minit malam kan? Aku baru balik jer nie.

Dari mana? Dari makan malam. Wawawawa (syok sendiri). Aku suka dow gelak macam nie kalau tengah sembang dengan rahman. Macam orang gilaa sikit kan aku? ahaa.

Gilaa lambat kan aku makan malam. Biasa lah weh. Kita orang melayu, bukan orang cina makan malam pukul 6 petang. Kalau aku makan pukul 6, alamatnya ada yang makan malam dua kali karang.

Hari nie kan hari jadi ibu aku plus dengan anniversary aku, eyyhh2, anniversary parents aku. haha. Jadinye abah bawak laa pergi makan McD dekat Damansara tadi.

Yang pergi lambatnye sebab tadi abah aku ada dekat surau yang tengah ada ceramah pasal denggi. Berejam jugak laa ceramah tuh.

Haa. Kau orang dah tak payah nak baca entri bawah bawah nieh dengan nada berbisik lagi dah. Kami dah buat wish secara official dah tadi.

Masa dalam kereta, aku dan adik-adik aku seludup bawak masuk hadiah kasi ibu tak perasan. Tengah-tengaah on the way, kami kira satu dua tiga dan nyanyi, Happy Birthday to youu, Happy Birthday to youu, Happy Birthday to ibuuuu, Happy Birthday to youuu.

Lepas tuh bagi laa hadiah dekat ibu. Lantas ibu memberi sepatah dua kata sambil mengadap depan sedangkan kami dekat sit belakang. Sebabnya dalam kereta kan adegan nya. haha.

Okayy. Happy 45th Birthday ibu. Muda lagi ibu, jangan risau. ehee. Happy 20th Anniversary ibu dan abah. Thanks for everything. May Allah bless you both always. Love you all selaluu. Kasih sampai ke syurga ♥

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.