Thursday, October 21, 2010

Kisah udara pagi.

Gambar ihsan dari tumblr siapa tak tau.
Aku tak letak nama aku sebab picture nieh bukan aku yang punya.
Tak baik memplagiat hak orang lain. Haha! :P


Oaaahhh! (bunyik ape nieh?). Lame dah tak rasa angin jam 9.00 pagi macam nieh.



Hari-hari, celik mate, jam 12.00 tengah hari. Celik mate, jam 11.00 pagi



Seronok rasa waktu sekarang angin sejuk-sejum jam sembilan pagi. Lepas berhempas-pulas berapa hari berusaha tak nak tidur balik lepas tunaikan ibadah pada Yang Maha Esa.




Hari ini berjaya! Sambil hirup udara-udara pagi, sambil sejukkan telinga dengan lagu-lagu Outlandish (dengar lagu dia nieh. seyes best bagi aku)



Aku rasa tenang (padahal mata merah-merah dah nieh tahan tak nak tidur). hahah!

1 comment:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.