Wednesday, October 6, 2010

Kisah tak okay dan okay dan sudah lega.

Tadi aku tak okayy. Serius tak okayy. Ambooiihh, main serius serius pulak. Dah macam Blog Serius pulak. ahaa! Nak simple kata, makan tak kenyang, mandi tak basah, tido tak....oh!oh! belum sempat tido lagi. Jadi, tido tak...ade pape.

Tapi sekarang aku dah okayy. Serius dah okayy. Sangat-sangat okayy. Rasa lega segala jiwa dan perasaan. Serius, sangat lega. Mata aku yang merah sebab cecair-cecair (kau orang pun tahu apa) yang keluar agak lama dan agak banyak kini dah reda.

LEGA. Penah alami perasaan nie? Mesti penah. Lepas kita dah lepas satu tahap kritikal kita akan rasa? Ya betol!

Aku dah tau dah. Ade tiga kategori kau orang bila baca entri nieh. Kategori pertama, baca dan tak paham ape aku tulis, tapi buat-buat paham dengan buat tafsiran sendiri. Kategori kedua, baca dan tak paham ape aku tulis dan terus tekan pangkah. Kategori ketiga, baca dan paham ape aku tulis dan terus tinggalkan comment.

Takpe. Aku tak kisah kau orang datang dari mana-mana. Biarlah yang paham aje paham, yang tak paham teruskan berusaha untuk paham (kalau ada masa). Yang penting sekarang aku dah LEGA.

Baiklah. Sekarang Rahman sedang lagi belajar dekat tahfiz untuk cuti dua bulan nieh sebelum dia masuk degree nanti. Takpe, orang ramai-ramai kumpul duit mase cuti, awak kumpul ilmu banyak-banyak tau mase cuti. InsyaAllah, berguna untuk dunia dan akhirat. Sebab ape? Ingat kan, knowledge is more precious than money kan? Hope you always take care over there. Kutip lah ilmu tuh banyak-banyak sampai bejaya, okay. Semoga berjaya! :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.