Friday, October 1, 2010

Kisah semuanya kerana huruf H.

Baiklah. Saya mengaku saya salah. Selepas sekian lama, kini segalanya terjawab. Kini juga saya mengaku saya sudah kalah.

Dah lah. Kita jangan bertegang urat lagi. Tak perlu jugalah kita perbincangkan isu ini lagi.

Saya dah bincang dengan abah saya. Dan lepas dapat jawapan dari abah, baru lah saya dapat jalan penyelesaiannya.

Awak, saya dah tanya abah saya.

Abah saya cakap, eja Ramadhan yang betul ialah RAMADAN, tanpa huruf H! haha.

Maaf, saya salah dan saya juga sudah kalah. Tapi bet kita tuh tak jadi kan? hehe.

Gambar ihsan flickr.com.
Aku memang dah lama teringin nak buat bunga api gaya cenggini.
Ada lah juga cuba-cuba masa raya ritu, tapi tak penah jadi-jadi pun. =.=

2 comments:

  1. sye da ckp da ramadan, awk mmg xnk caye sye..haha..
    ahh, xkire..nnt blnje murni..hehe

    ReplyDelete
  2. haha. bukan tanak caye laa. saya cuma mempunyai keyakinan diri yang tinggi. haha. okayy. nanti belanja murni. air jer boleh laa. haha!

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.