Thursday, October 21, 2010

Kisah semua orang kena baca.

Jarum jam dah pusing sampai ker nombor empat PAGI okayy. Beberapa jam lagi terbit lah pulak waktu Subuh.

Ohh! Sebelum tuh, aku rasa macam aku lupa nak bagi salam untuk beberapa entri dekat bawah nie kan? Maaf, maaf. Oleh itu, Salam Sejahtera untuk semua mewakili entri ini dan entri yang bawah-bawah lagi.

Ahaa. Jam dah nak ker pukul empat, tapi aku masih semangat lagi ronda-ronda Kuala Lumpur. wohoo! Tipu laah tuh. Aku bukan gadis lepak keluar malam balik pagi-pagi buta. Aku cuma ronda-ronda blog orang.

Sekali aku jalan-jalan aku jumpa artikel menarik daa. Kau orang pun sudah ramai yang tahu kot blogger hebat nieh. Satu entri yang aku suka baca.

Dan aku nasihat kan kalian blogger-blogger semua termasuklah aku, jemput-jemput laa baca sekali. Boleh ambik jadi pedoman hidup.

Baca artikel ini tau : 10 Sebab Blog dikau sungguh Annoying, justkhai.com.

Baiklah. Angin menguap aku pun dah mulai terbit dah. Tanda aku kena ucap, Selamat Tidur dekat sendiri laah.

Kalau dah baca, amacam? Bagus kan artikel tuh. Kau orang suka?

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.