Saturday, October 30, 2010

Kisah header terCUN sedunia.

Salam hari Sabtu.

Dua tiga hari nie ade jugak aku bukak-bukak blog nie, tapi aku buat-buat tak tau jer. Baru lah sekarang nak ambik tau ape kabar lah blog aku lepas dah seminggu aku tak usha die. Sehat lagi nampaknya. Syukur.

Ohh. Tiba-tiba, dah lama perasan, aku kena tag dengan tity. Dah lama rasanya tak berperasaan kena-kena tag nieh. haha. Kalau ikut baca dekat JustKhai itu hari, dia cakap, tak yah dok sibuk-sibuk nak jawab tag. Tapi, saye bukannya blogger hebat pun sampai nak tulis semua bahan ilmiah jer kan. Sekadar entri kecil-kecilan itu boleh laa.

Tapi kali nie bukan lah tag untuk jawab-jawab soalan biodata diri itu semua segala. Tapi tag untuk contest. Aku dah laa haram tak tau dan tak pernah pun laa nak join-join contest dalam laman sesawang nieh (cewaah).

Tapi, disebabkan aku dah di tag, aku sekadar menjalankan tugas dengan jayanya. Jadi, siapa-siapa nak tau pasal contest nie, lawat lah sini. Next, dia suruh aku tag tiga orang lagi.Aku tag Joyah, Jenab, dan Jeton.

Awal-awal lagi aku dah tau aku takkan menang sebab tak sempurnakan syarat-syarat contest. Lagi pulak header aku tak laa berapa nak meriah macam header edaolala. Thanks by the way, Tity. Really appreciate it. Hope you win orait! :))

Sekian. Majulah blogging untuk negara.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.