Sunday, August 28, 2011

Kasi ucapan sikit. HAHA.



Selamat Hari Raya,
untuk semua ahli keluarga tercinta, insan tersayang di perantauan, saudara mara, sahabat handai, teman-teman dan untuk semua yang mengenali diri ini (ececey. dah macam ucapan dalam radio pulak). HAHA. Aku/Saya/ minta maaf zahir dan batin atas semua salah silap andai ada terguris hati mana-mana. Selamat menyambut Aidilfitri dengan gembira di samping insan-insan tersayang. Jaga diri baik-baik. Have a safe journey pergi dan pulang dari kampung. Raya-raya jugak, makan-makan jugak, kesihatan jangan lupa jaga. Memang nanti lembu, kambing, ayam semua terhidang depan mata, pandai-pandai bajet jaga kesihatan tuh okay. Siapa-siapa agak-agak nak huluq duit raya dekat aku, aku alu-alu kan jer. Aku pun tak dikira fully dewasa lagi. Masih awal remaja. Layak lagi kot nak terima duit raya. HAHAHA. Okay.

Salam Aidilfitri tulus mulus dan ikhlas dari Izzani & Keluarga. :)


0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.