Friday, July 15, 2011

Cuci toilet weyyhhh.

Assalamualaikum.

Aiyooo. Aku agak letih hari nie. Hari Sabtu nanti ada orang nak datang rumah. Nak datang meminang. Kahkahkah. Takde lah. Tipu jer. Amboiii. Gataaiii Zany. Mentang-mentang baru doploh tahun. AHAHA.

Sedara mara nak datang rumah lah. Nak buat tahlil sikit untuk arwah atok yang sangat sangat sangat dirindui. Masak-masak dekat rumah aku. Kenduri buat dekat rumah Uda dekat Puncak Alam :)

Sejak menjak dah ade highway baru tuh, ape name, Highway LATAR, memang boleh ulang alik Jalan Duta-Puncak Alam selalu dah. No hal dah. HAHA.

Jadinye, kalau orang nak datang rumah, kite kena lah polish sental dan gilap rumah nieh habis-habisan kan. Siapa lagi punya kerja kalau tak badan yang duduk rumah tiap masa. AHAHA. Aku lah tuh. Tapi yelah, mane lah larat aku nak gilap semua. Setakat buat kerja basic-basic tuh, tertanggung lagi lah rasanya.

Okay. Come to the topic. Hari ini aku dah polish dua bijik toilet dalam rumah aku nieh. AHAHA. Rumah aku ada tiga bijik toilet. Kenapa aku polish dua jer, sebab yang lagi satu tuh toilet dalam bilik Big Boss and Lady Boss, so, tak kacau lah. AHAHA.

Dalam banyak-banyak benda yang nak kena polish dalam toilet tuh, aku paling tak suka cuci dinding dan lantai.

"Haa? Dinding pun nak kena cuci ker?"

Mestilah. Kena berus lah dinding tuh pakai Mr. Muscle bagi nampak bersih suci murni. Right? AHAHA. Aku tak suka sebab dinding dan lantai adalah flat, aku jadi lenguh basuh depa dua.

Dalam banyak-banyak benda yang kena cuci tuh pulak, aku paling suka polish mangkuk tandas. Eiuu. Tak mengancam lah panggil mangkuk tandas. Kita panggil toilet bowl lah. Baru macho sikit. AHAHA.

Kenapa aku suka polish toilet bowl. Sebab dia licin, i mean, berkilat dan putih. Bila kita berus berus sental sental dengan Mr. Muscle dan once basuh dengan air, perghhh, nampak berkilat beb! Tuh aku suka tuh. HAHA.

Aku tau lah aku orang KL, tapi aku takde lah Keyy Elll sangat sampai tak boleh nak buat kerja-kerja macam tuh. Tangan aku tak de hal lah dengan kerja-kerja macam tuh. Serious cakap. Kasar pun kasar lah, losyen Baby Johnson kan ade. HEHE.

Aihhh. Toilet bowl dah berkilat nieh, sayang pulak rasa nak ber*k dalam tuh. AHAHAHAHA. Giler tak syenonoh aku. K lah. Bye! HAHA.

Kalau rumah aku, bela kura-kura lah dalam tuh. AHAHA.



0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.