Tuesday, July 5, 2011

Pateng Che Mat, read this okay!

Aku rasa bulan Julai nie entri aku akan penuh dengan ucapan-ucapan Hari Raya Hari Jadi jer lah aku rasa. Takpe lah, selain merapatkan ukhwah (ececey), dapat jugak menghindarkan aku dari gejala tidak mengupdate belog kerana sesungguhnya aku sangat lah takde cerita yang gempak cantik menarik tertarik kau memang da bomb! sekarang nie. HAHA


Tin, aku punya lah pikir, dok celah mana aku nak carik gambar hang yang berdua-duaan dengan aku. AHAHA. Baru aku ingat ade satu dalam entri yang dulu-dulu. HAHA.

Korang, Fatin is my former classmate mase dekat Taiping dulu. So, dalam banyak-banyak classmate Taiping yang aku ada, Fatin lah yang paling aku kerap jumpa. AHAHA. Takde lah kerap hari-hari. Maksud aku, yang paling senang sekali nak jumpa.

Lepas nie aku pergi Kuantan Tin, kalau kau nak jumpa aku, hang tunggu lah aku balik KL yerr. HEHE.

Happy Birthday to you Patengg. May you Happy Always. Dan berjaya dalam hidup bina keluarga bahagia ape semua. AHAHA. Belajar rajin-rajin tau weh. Jangan nakal-nakal. HAHA. Jage diri baik-baik yer.

Okay. Sweet TWEN-TY Pateng. You are not -teen anymore. HEHE. :)

1 comment:

  1. haha , hang pulak lah mai shah alam ! thanks zani!

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.