Tuesday, July 5, 2011

Tak berisi langsung. HAHA.

Assalamualaikum.

Aku macam dah kurus sekarang.

AHAHA! Intro tak bernas langsung. Takde lah. Aku cuma pelik, seluar yang sama aku pakai minggu lepas dengan minggu nie macam dah berubah. Yang minggu nie macam boleh diangkat sampai ke paras dada dan jatuh semula dengan smoothnya. Kalau minggu lepas aku pakai dia macam tersekat disebabkan ada bump at the stomach. Bukankah itu salah satu petanda yang aku sudah kurus? AHAHA.

Gila. Aku cakap dengan siapa-siapa pun, jawapan tetap sama. Kau Zany mane boleh nak kurus. HAHA. Okay. Fine. Tacing ah camnie en. AHAHA T___T

Sehari dua nie aku macam sakit belakang sikit. Lepas tuh appetite down macam bila jumpa nasik tak kemaruk langsung pun nak makan dua tiga pinggan macam biasa. Why? Why? Why?

Adakah ini petanda aku sedang dalam suasana depress? Ohh. Kenapa aku perlu depress sedangkan insan-insan yang aku sayang sentiasa ada disekeliling aku, untuk aku. So, jawapan untuk Zany sedang dalam suasana depress is busted! AHAHA.

Tapi kenapa?

Entah. *sambil angkat-angkat bahu*

Orait. Tak perlulah kita fikirkan lagi kenapa dan kenapa. Tak perlu korang membebankan fikiran korang tentang itu. Sebab aku pun kalau boleh, nak ringankan isi-isi yang ada dalam kepala aku. Aku nak menikmati cuti dengan indahnya, dan aku nak mengakhiri waktu cuti aku dengan selesanya. *Wah. Aku terbayang pantai bila cakap macam nie* HAHA.

Ciss. Entri ini sangatlah tidak berisi. Entah apa yang aku cuba sampaikan. Cuma nak bagi tau aku dah tak berisi kot. Yayayy!

AHAHA. Baik korang percaya. Tak percaya siap! HAHA.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.