Monday, July 25, 2011

Ralit dan sangat ralit bila dah dapat.

Sayeww dah adeww honeww bawuu. Adeww sapeww-sapeww jeless takk? AHAHA. Gila intro mintak penampar aku nieh. Gila gedik. Malas nak layan. HAHA.

Baru-baru ini, aku ke Carefour Wangsa Maju. Ala, yang belakang Wangsa Walk tuh. Aku agak serasi jugak lah dengan Carefour tuh sebab boleh kata salah satu tempat shopping kesukaan ibu selain Jalan Tar yang macam lautan wanita shopping tak kira bila tuh. =.="

Jadi jadi, aku telah terjumpa dengan satu benda baru yang aku memang dah lama gilaa carik. Dari dekat CFS itu lagi yaaa. Tapi tak tau kenapa selalu tak jumpa. Grr. Geram jugak. Dan semalam seronok betul aku. Bila nampak terus nak bawak balik. Sampai rumah terus aku main-main dengan dia. Seriously. Tak kira bila, aku asyik ralit layan dia jer. Perghh. Memang perghh lah. AHAHAHA.


AHAHA. Terima kasih kepada Kedai Buku Mehraj kerana menjual buku ini. Sejuta penghargaan kepada ibu kerana sudi menyeponser enam ringgit sembilan puloh sen untuk buku ini. Dan terima kasih semua. HAHA.

Childish gila aku. Ade aku kisah? HIHI. Kisah kisah. Tak lah childish sangat. Aku terus beli Book 3 kot. Takde lah start from the easiest sangat sangat kan. Aku fikir banyak kali. Mula-mula nak beli Sudoku, "Ishh. Sudoku main banyak kali nanti dah bosan". Lepas tuh nak beli Crossword Puzzle, "Ahh! Malas lah nak pikir. Nanti tak dapat jawapan tensi jer". HAHAHA. Jadi, Word Search jugak terbaaaikkk. HAHA.

Okay. So, people out there, lepas nie kalau tanya,

"Izzani, hang buat apa?"
          "Main Word Search."

"Izzani, besok ape plan?"
           "Nak main Word Search."

"Izzani, luse kau ade pape program tak?"
"Ade. Nak main word search"

HAHAHA. Itu sangat annoying okay. Aku harap Word Search nie takkan buat orang-orang sekeliling aku annoying dengan aku lah yer. Aku ikhlas nie nak isi masa lapang aku, masa terluang aku, masa bosan-bosan aku dengan aktiviti yang berfaedah. HAHA.

"Nak main Word Search" HAHAHA.
Nampak. Aku mengendong Word Search aku ke mana sahaja yang aku suka sekarang ini. The reason is, Word Search automatically akan padam perkataan bosan dalam kamus hidup aku semasa menunggu apa-apa pun. Dan lagi satu, Word Search jugak akan mengelakkan aku dari tertidur semasa blur. Yeaaahh! Caya lah beb! HAHA.

"Jom main Word Search", kata aku. HAHA. Kbai!


0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.