Monday, July 11, 2011

Appreciate it =]

I love people around me. They always make me laugh. They are ZANY. hahaha.

Situasi Izzani yang sedang Skype :)

Now you know how happy/gila I am bila webcame. HAHAHA.

Credit to Rahman for his effort untuk buat gif image nieh. Walaupun aku tergelak-gelak sampai sudah bila tiba-tiba Rahman bagi image nieh, terbit jugak rasa terharu :')

Effort orang beb. Lagi-lagi effort orang yang kita sayang. Walaupun nampak kecik, tapi sangat berharga. Serious. Aku hargai.

AHAHA. Aku tak tahan dah tengok image nieh banyak kali. Aku asik nak gelak jer. Gelak biasa-biasa takpe, nieh gelak dah sampai tegang urat pipi, lenguh kang tak pasal-pasal. AHAHAHA.

Sambil taip pun sambil gelak. HAHAHA.

Akan terbit satu kepuasan dalam diri sendiri bila kita dapat buat orang happy dan ketawa. I know you can feel it coz u make me laugh. Ohh. Not just laugh. But, non-stop laugh. AHAHA. Thank you so much! I am happy =]

p/s: Sorry tau kalau banyak sangat expression AHAHAHA dari aku untuk entri nie. Aku macam tak pernah lagi dapat gif image diri sendiri. First time dapat, macam nak gelak jer lah kerja. HAHAHA (lagi).



2 comments:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.