Monday, June 6, 2011

From Johor to Melaka. Berehat sebentar satu malam.

Sekarang dekat Melaka dah korang. Tengah hari tadi gerak dari Johor. Batu Pahat jer pun. Tak de lah jauh mane dengan Melaka kan. HAHA.

Owh ya! Gambar everyone in red tak sempat nak upload lagi dalam laptop sebab semua masih tersumbat dalam camera. Yang sempat disumbat masuk dalam laptop pun ade sebijik.

Tuh pun sebab ade orang tak sabar suruh upload gambar cepat-cepat. KIH KIH KIH. =]

*Amboi. Ketawa besar haa. AHAHA.




HAHA. Nie jer lah gambar yang sempat terambil dari handphone. Yelah. Handphone tak canggih. Malas nak capture banyak-banyak dalam handphone. Nanti goyang lah, shaking lah (same lah tuh). Last-last kena delete jugak sebab lebih berat badan, handphone lembap macam siput. T____T

Jadi, tunggu gambar dalam camera jer lah jalan terbaik. Yer dok? HAHA.

About the picture:
Aku dengan due budak comel-comel adik manis flower gugurl. HAHA. Dah lama aku tinggalkan zaman flower gurl aku. Yelah, dah umur pun makin nak meningkat ke angka DUA, dengan badan pun dah besor cenggini, nak jadi flower girl mendenye. Tak comel langsung nanti kang. AHAHA. Seingat aku, last aku jadi flower girl, mase umur 7 tahun kot. Mase maksu aku kahwin. Kalau tak dulu, aihh, sebok tempahan sane sini perlukan khidmat flower girl aku. AHAHA. Perasan gila okay!! :P

Due orang flower girl nie adik sedara aku. Kira sepupu lah kan. Tak payah nama panjang lah yer. I'IN and WANI. Yang sorang lagi, bukan flower girl tibatibamunculkepaladaribelakang tuh adik sedara jugak, aku panggil ALONG jer (walaupun lagi muda dari aku. haha). Biasalah, lumrah manusia masa kini, termasuk aku sekali, pantang nampak camera, nak interframe boleh? AHAHA.

Percaya tak, abang sedara aku ade sorang suka bawak NIKON ke mana-mana dia pergi. So, aku selalu tegur die dengan cakap, "Bang, boleh kot kalau nak tangkap gambar kitorang (aku dengan sape-sape jer lah yang ade mase tuh) lagi." . EHEHE. Sah! Gila camera *canggih-canggih* jugak aku nie. HEHE.

Okay lah. Tibe-tibe mood tersekat nak menaip lagi sebab kaki kebas lah. Adoi adoi, apa nak buat nieh @___@

2 comments:

  1. zaman akak tak de...budak bunga nie..kalau ada masa tu kira classnyer wedding tu...zaman berubah...anyway dr gigi memang diperlukan dulu kini dan sampai bila2...go ahead..P/s...seronok ekkk cuti lama

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.