Thursday, June 9, 2011

Proud to be Maresmartian!

Wah. Tajuk gempak dah.

Orait. Kalau batch senior kitorang ade Syed Esmat, kami ade Hanis Amanina. EHEHE.

Just to wish CONGRATULATION NINA! Really proud of youu. Bagus laah Nina. You have done a good job!

Aku tau berita nieh pun dari Rahman. Diorang satu kelas mase dekat Taiping dulu. Aku tak. Aku kelas lain. FIVE O SEVEN (507), diorang FIVE O THREE (503). Ececey. Gaya cakap macam aku dah kenal rapat jer dengan Rahman en mase dekat Taiping. Padahal, tegur pun idok dulu. Ade lah sekali due tige kot. AHAHA.

Bagus laah Nina. Tapi memang dari maktab lagi dah nampak Nina punye responsibility dekat study memang Nina pegang betul-betul. Ingat lagi masa exam SPM subjek EST. Nina duduk sebelah meja kita. Kita nampak pensil box Nina letak gambar parents Nina dalam tuh. Waaah. So goooood dear. Sangat BAGUS.

Aku dengan Nina bukan lah kawan rapat ker, selalu jalan sama-sama, prep sama-sama ker ape. Serious tak. Cuma sekadar schoolmate and satu kelas untuk subjek EST jer. Tapi yelah, lepas dah dekat tiga tahun kita grad dari Taiping kan, bila keluar, dah anggap semuaaa kawan-kawan, tak kira kita dari kelas blok baru ker, kelas blok lama ker, tapi sebab kita ada atas nama SATU BATCH, so, tak kira siapa, kita tetap bangga dengan mereka. :)

If korang are trying to understand what I am talking about, just read this okay. BERITA HARIAN ONLINE. You will get it! HEHE.


So, you guys. This is Nina. HAHA. Nak jugak letak gambar dengan Nina kan. Alahai, ape salahnye, alang-alang dah ade gambar. Bila lagi. HEHE.

Gambar nie gambar hujung tahun lepas kot kalau tak silap. Kot laah. Mase nie tengah makan-makan dekat Mid, tiba-tiba nampak Nina dekat kedai buah. Terus aku tarik Nina bawak pergi meja kitorang. Tuh yang tak semena-mena dapat background food court tuh. AHAHA. :)

Syewonoknye bila tengok wall orang tak putus-putus wish congrates ape semua. Aku bila lagi? *Sigh =.="

Bak kate Rahman, walaupun bukan kita, tapi tak pe lah, at least bila orang tanya, kita boleh cakap, "Classmate gua tuuh." HAHA.

Okay lah. All the best Nina for whatever you do. InsyaAllah, Nina the Gynecologist-to-be ;)

1 comment:

  1. Izzani, good entry... yeah i'm also proud to be maresmartian n proud to be her friend too :D. InsyaAllah sama2 kite cube naikkan nama mrsm ye :D

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.