Saturday, June 4, 2011

Kisah.

Besok, off to Johor. Sepupu kahwin. With the RED theme. HAHA. Boleh bayang bila all people there are in red, like blood is everywhere. AHAHA. Stop imagine dude! It is not as red as that (?) HAHA.

Kebelakangan nie aku dah tak banyak berkarya. TAKK. Maksud aku menulis, menonsense dekat dinding putih purple nieh. Kan?

Entah, mungkin sekarang nie, aku rasa dinding message dalam Facebook dan dinding putih biru pada Skype lebih penting dan lebih bermakna bagi aku. TAKK *again* Bukan blog tak penting, tapi tentang aku dan masa depan nanti, mungkin, buat masa ini, message Facebook dan ruangan Skype lebih memahami :)



Psstt. Dah lama rasa aku tak menulis pakai ayat sempoi-sempoi otai-otai lepak bagai. AHAHA. Nanti lah. Bila ada cerita yang hot-hot otai-otai sempoi-sempoi aku menulis lah pakai cara yang lepak bagai. AHAHA. Sedikit sebanyak aku terpengaruh dengan Zahiril Adzim mungkin. Ayat dia kan gilaa mantap bagai. Bila baca rasa macam perghhh, boleh-boleh aku nak belajar sastera esok lusa biar dapat buat ayat power macam dia. HAHA.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.