Thursday, June 16, 2011

I am Mr. Muscle yang letih.

Uaaarrggghhh. So tired today.

Akhirnye kabinet-kabinet dapur, lanta-lantai dapur, berjaya aku gilap bagi blink blink macam Mr. Muscle. *Tak payah nak blink-blink sangat laah. Memang takk.

Waahh, sangat tak larat dah nie nak teruskan bicara (ececey). Dah letih sangat dah nie gilap satu dapur bagi berkilat. Ditambah pulak dengan aktiviti menentang serangan cicak dan lipas-lipas di dalam kabinet. Euwwww. Seronok bersilat dengan indirect pet tuh semua. Nasib baik ada Encik Penyapu. Tak payah aku nak serang diorang pakai tangan comel aku.

Waaaa. Kuku pun habis bercalar. Siap. Selepas aktiviti menggilap dapur, besok secara rasminya, aku adakan aktiviti menggilap kuku. Kahkahkah.

Dah lah. Sangat dah tak termampu nak kata apa-apa lagi dah nie. Letih plus bukak jer blog, I am seeing something that make me feel like AAAAAAA. Takpe lah. Itu semua cobaaaaann.

Zany pengsan. Keboomm. Kbai!

*inderect pet = haiwan perliharaan yang secara tidak sengaja terpelihara dalam rumah.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.