Saturday, June 11, 2011

Kisah aku di pagi hari.

MORNING!

Haha. First time aku tulis belog wish morning-morning gituu. AHAHA.

Aku baru bangun jer. Pukul 9.00 tadi. HEHE. Tak lah teruk sangat. Okayy lah tuh kan bagi remaja baru nak atas umur. ^.^

Orait, aku ade tugas nie. Dalam mamai-mamai tengah tidur, aku dengar lagi apa abah aku pesan, "Kaklong, abah dengan ibu nak pergi jogging nie. Kalau tak sempat balik pukul 9.45, tolong hantarkan Izzah pergi tuisyen yer." Dengan mata kuyu *tak bukak mata pun sebenarnya*. Aku dengar jer pakai telinga. AHAHA. Aku pun angguk-angguk tanda setuju laah tuh.

Kakak yang comel memang kena hantar adik pergi tuisyen laaaah. AHAHA.

Dah lah kereta parking dekat court tennis nuunn. Waahh, dukung aku pleasee. Tak pun heret jer aku pergi sana. Malas nak jalan =.="

Harapnye balik tak salah masuk lorong laah yer. Aaaahh. Tak nak aku ikut jalan highway, ikut jalan belakang rumah jer sudaah. SELAMAT. Taaapii, tolong laah jangan jam atas bukit. Aku bawak manual wehhh. Puhlishhhhh. >.<

Hari tuh pernah sekali aku pergi tuisyen adik aku, nak balik rumah kononnye tak nak ikut jalan belakang sebab jam yang amat. So, ikut jalan besar dekat depan, bantai silap masuk lorong, pergi laah aku masuk ke highway DUKE. AHAHA. Highway mana ada U-turn U-turn dah nyee. Nasib kau laah bawak sampai Melawati Zoo Negara sana, sebab tak pandai nak pusing dekat Setiawangsa, Gombak dan sebagainya. Taman Melawati tau, sebab hidup dah sebati dekat situ. Dari kecik, tuisyen darjah 4 sampai form 3 dekat situ, and adik-adik pun semua tuisyen dekat situ sampai sekarang dan abah pun ajar tuisyen dekat situ dah berapa belas tahun dah. HAHA. Cuma Izzah jer belum start tuisyen dekat situ. Sekolah menengah nanti maybe.

Melayang fulus RM4.00 pergi balik semata-mata demi kesesatan yang sementara. =.="

Okay laah. Sekarang dah 9.21 a.m. Izzah dah mandi, kaklong nye belum lagi. Nanti bantai dia emo dengan kaklong dia sebab lambat siap kan dah tak comel kaklong dia kena marah dengan adik sendiri. KIH KIH KIH. ^___^

Malam tadi aku mimpi, aku ada dekat kawasan yang aku agak familiar *tapi tak ingat dekat mana* penuh dengan KATAAAAKKK ong! ong! ong!

Dan-dan dalam mimpi lepas mengharungi lautan katak aku update status dekat Facebook, "AAAAAAA. Banyaakk nye kataaakkk!"

Canggih betul mimpi aku kan? Siap ada Facebook lagi.

Okay dah. Bye! :)

1 comment:

  1. eee katak yek . waah terbaik ah bawak manual . aku dah tak hingat manual . auto je beres haha

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.